Opinie o Nas
darmowa dostawa Darmowa dostawa od 199 zł x
Producenci
Pytania i odpowiedzi

1.W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny?
Jeśli produkt jest dostępny znajduje się przy nim przycisk „Do koszyka”.

2.Czy można zapłacić za zamówienie przy odbiorze osobistym ?
Przy zamówieniach z odbiorem osobistym wymagana jest przedpłata

3.Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze + czas dostawy. Zamówienia złożone popołudniu są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego.

4.Jak mogę dostać kupon na pierwsze zamówienie?
Kupon rabatowy 5% na pierwsze zamówienie nalicza się automatycznie. Wystarczy założyć konto i się zalogować. Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania. Kupony i promocje nie łączą się.

5.Nie dostałem informacji odnośnie zamówienia, jak to możliwe?
Przy złożeniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy również maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeśli mail nie dotarł sprawdź proszę SPAM lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.

6.Jak znaleźć produkt na stronie?
Do znalezienia produktu na stronie służy wyszukiwarka znajdująca się w górnej części strony. Produkty można również wyszukiwać po kategoriach z lewej strony.

7.Jak mogę zwrócić produkt?
Instrukcje dotyczące zwrotu towaru znajdują się w stopce na naszej stronie www.biogo.pl w zakładce „zwroty”.

8.Jestem stałym klientem. Czy otrzymam jakiś kupon rabatowy na stałe?
Tak wszystkie informacje znajdziecie państwo na stronie Program lojalnościowy

9.Jak mogę użyć kodu rabatowego?
Kupon rabatowy należy wpisać w pierwszym kroku zakupowym w polu "Mam kupon rabatowy" (przy wybieraniu formy dostawy i sposobu płatności). Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania. Kupony i promocje nie łączą się.

10.Chcę dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny.
By dostać informację o dostępności produktu należy kliknąć przycisk „Powiadom o dostępności” i podać swój adres email. Jak tylko produkt wróci do oferty poinformujemy Cię o tym mailowo.

11.Jak mogę śledzić swoją paczkę?
Link do śledzenia paczki oraz numer przewozowy jest wysyłany w mailu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl