Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
1.W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny? Jeśli produkt jest dostępny znajduje się przy nim przycisk „Do koszyka”.
2.Czy można zapłacić za zamówienie przy odbiorze osobistym ? Przy zamówieniach z odbiorem osobistym wymagana jest przedpłata
3.Jaki jest czas realizacji zamówienia? Czas realizacji zamówienia wynosi 1-2 dni robocze + czas dostawy. Zamówienia złożone popołudniu są traktowane jako zamówienia złożone następnego dnia roboczego.
4.Jak mogę dostać kupon na pierwsze zamówienie? Kupon rabatowy 5% na pierwsze zamówienie nalicza się automatycznie. Wystarczy założyć konto i się zalogować. Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania. Kupony i promocje nie łączą się.
5.Nie dostałem informacji odnośnie zamówienia, jak to możliwe? Przy złożeniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy również maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeśli mail nie dotarł sprawdź proszę SPAM lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.
6.Jak znaleźć produkt na stronie? Do znalezienia produktu na stronie służy wyszukiwarka znajdująca się w górnej części strony. Produkty można również wyszukiwać po kategoriach z lewej strony.
7.Jak mogę zwrócić produkt? Instrukcje dotyczące zwrotu towaru znajdują się w stopce na naszej stronie www.biogo.pl w zakładce „zwroty”.
8.Jestem stałym klientem. Czy otrzymam jakiś kupon rabatowy na stałe? Tak wszystkie informacje znajdziecie państwo na stronie Program lojalnościowy
9.Jak mogę użyć kodu rabatowego? Kupon rabatowy należy wpisać w pierwszym kroku zakupowym w polu "Mam kupon rabatowy" (przy wybieraniu formy dostawy i sposobu płatności). Produkty w promocji są wyłączone z rabatowania. Kupony i promocje nie łączą się.
10.Chcę dowiedzieć się kiedy produkt będzie dostępny. By dostać informację o dostępności produktu należy kliknąć przycisk „Powiadom o dostępności” i podać swój adres email. Jak tylko produkt wróci do oferty poinformujemy Cię o tym mailowo.
11.Jak mogę śledzić swoją paczkę? Link do śledzenia paczki oraz numer przewozowy jest wysyłany w mailu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.